LEGIT PTC

Don't sign up at the scammer PTC. Just LEGIT PTC such us in the below. Click the banner for register :


STANDARD MEMBER GAGABUX:

9 ads/day - $0.01/click - $0.005 reff click - $2 min payout
Forum : yes
Click here for register




STANDARD MEMBER NEOBUX:

4 ads/day - $0.01/click - $0.005 reff click - $2 min payout
Forum : yes
Note : The best PTC, more than $16,000,000 total payout until now
Click here for register



STANDARD MEMBER PALMBUX:

6 ads/day - $0.008/click - $0.005 reff click - $2 min payout
Forum : yes
Click here for register



STANDARD MEMBER INCREASEBUX:

6 ads/day - $0.008/click - $0.005 reff click - $2 min payout
Forum : yes
Click here for register



STANDARD MEMBER UCBUX:

6 ads/day - $0.003/click - 60% of reff - $3 min payout
Forum : yes
Click here for register



STANDARD MEMBER AMAZINGPTC:

8 ads/day - $0.005/click - $0.005 reff click - $1 min payout
Forum : yes
Click here for register



STANDARD MEMBER BUXATOR:

4 ads/day - $0.01/click - $0.01 reff click - $2 min payout
Forum : yes
Click here for register



STANDARD MEMBER SNBUX:

7 ads/day - $0.01/click - $0.005 reff click - $5 min payout
Forum : yes
Click here for register



STANDARD MEMBER HATBUX:

5 ads/day - $0.007/click - $0.004 reff click - $3 min payout
Forum : yes
Click here for register



STANDARD MEMBER TREKPAY:

credit point system - 3 credits=1 cent - $5.5 min payout
Forum : yes
Click here for register



WordLinx - Get Paid To Click

STANDARD MEMBER WORDLINX:

4 ads/day - $0.01/click - $0.005 reff click - $10 min payout
Forum : yes
Click here for register



STANDARD MEMBER ADPTC:

10 ads/day - $0.004/click - $0.002 reff click - $1 min payout
Forum : yes
Click here for register



BuX.ee: You Will Succeed With Us!

STANDARD MEMBER BUX.EE:

5 ads/day - $0.008/click - $0.004 reff click - $2 min payout
Forum : yes
Click here for register



STANDARD MEMBER JILLSCLICKCORNER:

PTC - PTS - $1 min payout
Forum : yes. You can earn $1 a day easily
Click here for register



STANDARD MEMBER INCENTRIA:

PTC - PTS - Traffic Exchange - Promote Incentria - $1 min payout
Forum : yes
Click here for register



PEOPLESTRING SOCIAL NETWORKING:

Paid To Read Your Mail - Earn money with Social Networking
Click here for register

0 komentar: